28 April 2011

FKBSK Dinner 2011

Majlis Makan Malam FKBSK yang dianjurkan oleh FKBSK dan BIOMEHS. Makan malam ini meraikan pelajar tahun empat FKBSK yang akan meninggalkan UTM setelah tamat pengajian mereka. Walaupun belum lagi tamat peperiksaan akhir mereka, tetapi mereka sudah boleh "enjoy-enjoy" sedikit sebab baru sahaja tamat pembentangan PSM. Perasaan lepas pembentangan PSM memang rasa macam sudah habis pengajian, tak apa saya paham. Dulu masa saya buat "degree" pon macam itu gak. Kalau nak diceritakan tentang majlis malam tersebut, macam-macam boleh diceritakan. Apa yang penting, semua yang hadir "enjoy" sambil berprotokol. Walaupon dekat hujung-hujung majlis, da hilang segala protokol malam tu hehe

Terima kasih di ucapkan kepada penganjur utama, BIOMEHS kerana berjaya meraikan senior-senior mereka. Nampak kerjasama dan "teamwork spirit" mereka dalam mengatur majlis. Semuanya berjalan dengan sungguh lancar. Tahniah!!!

Oleh kerana malas nak bercerita panjang lagi, saya selitkan beberapa gambar yang di "share" kan di facebook saya. Banyak lagi sebenarnya gambar-gambar yang menarik, tapi saya pilih yang mana yang sempat sahaja.



3 comments:

Ooohh Terima kasih banyak2 En Syed. Terangkat jugak penat lelah kami buat program tuh. Kami punya, jangan lupa En Syed, Blueberry mousse untuk dessert. Hohoo.

hee~ terima kasih en syed.. ranjau berduri liku perjalanannya..
blueberry mousse je ke rumaisa? icecream skali la.. ;p

waa..sedihnye en.syed...huhu....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites