01 February 2012

Link content telah dikemaskini.

Saya lupa nak bagi tahu yang link content ONLINE DICTIONARY, HEALTH dan NEWS telah saya updatekan dengan link-link yang biasa saya guna. Kalau nak tengok link-link apa yang ada, bolehlah cuba-cuba link tersebut. Content yang lain saya akan update dari semasa ke semasa.

Antara koleksi online dictionary saya. Dari bahasa jepun sampai lah ke bahasa melayu. "Other" itu saya letakkan google translate sebab sekarang saya tidak boleh hidup tanpa google translate. hehe

Saya ini pengemar mencari informasi tentang kesihatan. Minat dalam bidang perubatan menyebabkan saya sering melayari web-web tersebut. Termasuklah infomasi tentang gadget di dalam bidang perubatan.

Belajar kena belajar. Isu semasa pon kena ambil tahu. Kalau tidak, tidak berkembang minda kita.

Selamat mencuba!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites