21 January 2012

KC Lab Hands-On Project

Hari ini MBBJ terjumpa satu lagi website yang menarik untuk dikongsikan kepada pengunjung blog ini. Website ini adalah sebahagian daripada projek “Kids Creative Lab.” , yang menyediakan medium interaksi yang menyeronokkan antara ibu bapa dan kanak kanak. Projek ini menyokong ibu bapa yang ingin memberikan pendedahan awal kepada anak-anak mereka dengan kaedah "bermain sambil belajar".

Mungkin anda boleh menggunakan website ini untuk belajar bahasa jepun. Website ini; KC Lab Hands-On Project menarik perhatian MBBJ kerana banyak bahan rujukan yang boleh di muat turun secara percuma. Anda boleh muat turun file pdf yang ada di dalam website ini dan jadikan sebagai latihan harian anda. Amat sesuai kepada yang masih baru dalam belajar bahasa jepun. Gambar-gambar yang digunakan di dalam latihan ini juga menarik dan kawai.

Selain daripada belajar bahasa jepun, anda juga boleh cuba permainan kanak-kanak yang disediakan. Kepada yang mempunyai anak kecik, tak salah kalau nak mencubanya. Anda boleh cuba dulu website ini dan boleh tinggalkan komen di bahagian bawah.



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites